Inca o soferita pe glob

Si deci a venit clipa mult urata de mine si anume sa invat sa conduc. ca sa stabilim de la inceput, o fac pentru ca trebuie, nu pentru ca imi place. Strictul necesar. Am sperat ca niciodata nu va trebui sa invat sa conduc masina. Altii ar considera actiunea un fel de eliberare, libertate. Te urci in masina si te duci cat vezi cu ochii. Suna frumos si roz, dar la mine nu e asa. Oroare, si mi-e o frica..Dar nu frica de a conduce, ca probabil nu e mare lucru, mai ales aici in State unde toate sunt pe cutie automatica, apesi pe pedala si te duci. Mi-e frica de accidente.Ca sunt destule, nu-mi zice mie ca nu. Mi-e frica de toti imbecilii care si-au luat carnetul de conducere si de multe ori te intrebi cum de au reusit?! Mi-i s-a spus odata de catre tata ‘nu-ti fie frica, tu vezi-ti de condus ca fiecare isi vede de a lui.” Nu stiu, dar mie nu mi-i se pare real, eu nu ma simt in siguranta daca imi vad numa de banda mea si fara sa uit la unul altul care cine stie pe unde sa si cum da. Mi-e frica de accidente, mi-e frica de unul nervos la volan care pur si simplu e intr-o faza proasta si nu-i place de mine, de masina mea si de condusul meu. Ca sa nu mai vorbesc de ‘the package’ care vine cu masina. Responsabilitatile toate cate sunt ele, ca sunt multe. Baga benzina (benzina e destul de scumpa si aici), schimba uleiul, fa-i inspectia, repar-o cand se strica, asigurarea la masina, bani, bani, bani, amenzi, ACCIDENTE…

Inainte sa o iau razna de tot…am condus de cateva ori pana acuma, asa un vreo 5-10 minute de acasa la servici si de la servici acasa. Nice and dandy.. Totul pare asa de simplu..Incet incet incep sa ma mai destind umpicut..dar sa stiti ca nu astept deloc (!) ziua in care va trebui sa ies pe autostrada, autostrazile de aici cu 4 benzi..fix pix..dar doamne da sa nu fiu nevoita sa conduc prin NY sau dracu stie pe unde…

Hai sa nu-mi tai macaroana de pe acuma. O luam incetul cu incetul..deocamdata conducem prin oras..seara cand nu este trafic. Sper doar sa nu treaca 1 an pana imi voi da testul..

Si inca o data ca sa nu uitam: NU-MI PLACE SA CONDUC!

Leave a Reply

