Au trecut si alea

Si uite ca deja suntem in noul an. 2013. Si am scapat de sfarsitul lumii si am trecut de Craciun si de Anul Nou, cu bine pot sa mai adaug.
De Craciun ne-am maximizat toate cartile de credit (yay noi, sau nu) si acuma platim dupa ele. Dar ce sa faci? E Craciunul! Asa zice toata lumea, nu? Ai o scuza. Toti trei (eu, Dan si Katelynn) am primit cadouri cu nemiluita, tot ce am vrut fiecare. Senzatia e foarte placuta. Abia am asteptat sa ne deschidem cadourile. Cui nu-i plac cadourile? Inca si acuma sunt incantata ca un copil mic de fiecare data cand e momentul sa sfasii hartia de impachetat cadourile. Am primit carti multe, beculet de citit de montat pe carte, parfumul meu preferat (D&G Light Blue), epilator (yup, ca orice femeie ce se respecta, putina durere si tortura n-are voie sa lipseasca), cana de cafea in forma de lentila de aparat foto, o cutiuta muzicala cu Belle (Frumoasa si Bestia) cu tema desenelor <3, etc multe si mai multe.
IMG_6232
Spre seara am avut socrii (patru) la noi la cina, 2 dintre fratii lui, si un nepot. Pentru prima data am facut de mancare pentru atata lume. Am fost noua in total.Am avut doua mese unite si ne-am incaput :). Sunca la cuptor cu ananas si cirese maraschino, cartofi pireu, cartofi dulci, porumb, broccoli, etc si bineinteles desert, unde pe langa altele am ajuns sa mancam in sfarsit briosele facute de mine si Katelynn.
Toata lumea s-a dovedit a fi foarte multumita, totul a iesit cu brio. Am fost foarte multumiti de rezultate. Socrii inca mai pomenesc si acuma cat de reusita a fost cina :) Ma gandesc sa tin cina de Craciun in fiecare an.
Si de Anul Nou am fost liberi pentru prima data, amandoi. In ultimii doi ani am fost nevoita sa lucrez in noaptea de Revelion. Desi am decis sa stam acasa ne-am simtit foarte bine. Am invitat doi prieteni la noi, am luat beri, Jager, Whiskey, sampanie. Am inceput sa bem de pe la 6-7 seara pana pe la 3 dimineata. Pacat ca a trebuit sa mergem la servici urmatoarea zi.

Sampanieee

Sampanieee


Si asa au trecut sarbatorile noastre :)
Sper ca si ale voastre au fost pline de bucurie di fericire! Si An Nou Fericit!

Leave a Reply

